16.10

En gudstjänst som på förmiddagen fast på eftermiddagen. För dig som aldrig satt en fot i en kyrka förut, för dig som längtar hem till en kyrka eller för dig som redan är hemma här. För dig som är ung och för dig som är äldre.

Vår önskan är att detta ska få vara en plats att söka oss närmare Jesus, låta honom tala till och vidröra oss där vi är. Det blir lovsång och berättelser om vem Jesus är i form av en predikan och/eller vittnesbörd. Vi längtar efter att få vara en plats tillsammans med dig där vi får tillbe Jesus och låta det påverka våra vardagliga liv. Ta med dig en vän, bjud någon du tror skulle behöva komma eller kom själv.

För barnen kommer söndagsklubben pågå under tiden och det kommer serveras korv till barnen!

Var & När?

Korskyrkan, Mosåsvägen 28

25 feb
26 maj

15.30 Mingel och fika (ja, kaffe finns!)
16.10 Gudstjänsten börjar

Frågor?